środa, 20 lutego 2013

ZWIERZYNIEC – cztery łapy

Witajcie kochani! Cały miesiąc wyczekiwania i mamy już 20 :)
Szczególna data dla wszystkich którzy biorą udział w tagowym projekcie:)
A to wytyczne na lutowy tag
-W naszej pracy musi być zawarte coś ‘zwierzęcego’ np. zdjęcie ulubionego pupila, stempelek słonia, odbita łapa psa, rysunek przedstawiający owcę, wiersz o żyrafie, dziurkaczowe kotki, papier w centkowane wzory itp. Oczywiście w poście podajemy gdzie znajduje się element ‘zwierzęcy’ .
-W pracy nie wolno użyć imitacji (ani prawdziwego) futra zwierząt, skóry.

Ja stworzyłam recyklingowego taga.Uwielbiają moje dzieciaki czekoladki i czasami dostają je w bardzo ciekawych pudełkach:)
A że mają mamę, która bacznie obserwuje co ma się znależć w wielkich czeluściach kosza na śmieci-pudełko dostało swoje nowe życie.Pocięte,przerobione i trochę serwetką okraszone..

To mój tag:)


Zapraszam do moich sasiadek

lucy z mazur
i
Songaji

P.s Ktos mi powie co zle robie? ustawilam godzine a ten gadzina znowu mi posta nie puscil:/
Pozdrawiam gorąco
XOXO
Iwona

30 komentarzy:

  1. Już się w tych kotach pogubiłam :-)) FAJNY !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Koty zdecydowanie zdominowały lutowe wyzwanie;-)
    Ciekawa interpretacja, mrrrr...;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziś koty króluja - tak myślałam - stąd u mnie Gloria :), na przekór:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nom święta prawda.....ale ja bym chyba nie chciała wiedzieć co się dzieje w głowie mojej kotki :)
    Super tag.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny recykling,cytat jest fajny

    OdpowiedzUsuń
  6. Kotek jest przeuroczy, a ty mu świetną oprawę zrobiłaś:)
    Aby post sam się uruchomił, trzeba oprócz ustawienia daty i godziny klikną "opublikuj" i wtedy w postach będzie zapisane "zaplanowany" (a nie "roboczy") i otworzy się właśnie o zaplanowanej godzinie:) Ja też długo nie wiedziałam, co robię nie tak, może Ty masz to samo:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny kotkowy tag, w ładnej kolorystyce: ) Udana praca, a ja też mam problemy z planowaniem postów : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny i pomysłowy tag :)
    Koty rządzą!

    OdpowiedzUsuń
  9. O kolejny koci tag... a kociak słodziutki...

    OdpowiedzUsuń
  10. Dostałam kiedyś kartkę z podanym przez Ciebie cytatem :) Fajnie wykombinowałaś z tym recyklingiem...

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny tag! I jeszcze ten cytat... :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna praca. Serdecznie pozdrawiam sąsiadkę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ladny tag, swietnie wykonany

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładny tag,

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny tag, podoba mi się, koty rządzą tym razem :D

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny jest:)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na małe candy;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Na każdą okazję masz stosowny cytat, fantastyczny tag!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe słowa które tu zostawiasz:)