środa, 20 lutego 2013

ZWIERZYNIEC – cztery łapy

Witajcie kochani! Cały miesiąc wyczekiwania i mamy już 20 :)
Szczególna data dla wszystkich którzy biorą udział w tagowym projekcie:)
A to wytyczne na lutowy tag
-W naszej pracy musi być zawarte coś ‘zwierzęcego’ np. zdjęcie ulubionego pupila, stempelek słonia, odbita łapa psa, rysunek przedstawiający owcę, wiersz o żyrafie, dziurkaczowe kotki, papier w centkowane wzory itp. Oczywiście w poście podajemy gdzie znajduje się element ‘zwierzęcy’ .
-W pracy nie wolno użyć imitacji (ani prawdziwego) futra zwierząt, skóry.

Ja stworzyłam recyklingowego taga.Uwielbiają moje dzieciaki czekoladki i czasami dostają je w bardzo ciekawych pudełkach:)
A że mają mamę, która bacznie obserwuje co ma się znależć w wielkich czeluściach kosza na śmieci-pudełko dostało swoje nowe życie.Pocięte,przerobione i trochę serwetką okraszone..

To mój tag:)


Zapraszam do moich sasiadek

lucy z mazur
i
Songaji

P.s Ktos mi powie co zle robie? ustawilam godzine a ten gadzina znowu mi posta nie puscil:/
Pozdrawiam gorąco
XOXO
Iwona

31 komentarzy:

  1. Już się w tych kotach pogubiłam :-)) FAJNY !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Koty zdecydowanie zdominowały lutowe wyzwanie;-)
    Ciekawa interpretacja, mrrrr...;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziś koty króluja - tak myślałam - stąd u mnie Gloria :), na przekór:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nom święta prawda.....ale ja bym chyba nie chciała wiedzieć co się dzieje w głowie mojej kotki :)
    Super tag.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny recykling,cytat jest fajny

    OdpowiedzUsuń
  6. Kotek jest przeuroczy, a ty mu świetną oprawę zrobiłaś:)
    Aby post sam się uruchomił, trzeba oprócz ustawienia daty i godziny klikną "opublikuj" i wtedy w postach będzie zapisane "zaplanowany" (a nie "roboczy") i otworzy się właśnie o zaplanowanej godzinie:) Ja też długo nie wiedziałam, co robię nie tak, może Ty masz to samo:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny kotkowy tag, w ładnej kolorystyce: ) Udana praca, a ja też mam problemy z planowaniem postów : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny i pomysłowy tag :)
    Koty rządzą!

    OdpowiedzUsuń
  9. O kolejny koci tag... a kociak słodziutki...

    OdpowiedzUsuń
  10. Dostałam kiedyś kartkę z podanym przez Ciebie cytatem :) Fajnie wykombinowałaś z tym recyklingiem...

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny tag! I jeszcze ten cytat... :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna praca. Serdecznie pozdrawiam sąsiadkę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ladny tag, swietnie wykonany

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny tag, podoba mi się, koty rządzą tym razem :D

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny jest:)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na małe candy;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Na każdą okazję masz stosowny cytat, fantastyczny tag!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe słowa które tu zostawiasz:)