wtorek, 5 lutego 2013

Digitalowe szczęście :)

Wczoraj miałam naprawdę wyjątkowy dzień.Z rana dowiedziałam się że moje digitalowe prace zostały wyróżnione I i II miejscem w Elfogradzkich konkursach:)
A wieczorem dowiedziałam się że zostałam GOŚCINNA PROJEKTANTKA LUTEGO 2013 na Scrapujacych Polkach.

Zadanie
scrap z rokiem 2013 polega na zrobieniu własnego scrapa z widniejącym rokiem.










Zadanie
scrap zima polega na zrobieniu własnego scrapa o tematyce zimy z 14 elementów
(nie mniej, ani więcej jak wszystkich 14 wliczając w to również tło)
1. bombka - White_Christma_MoleminaScrap_el (1)
2-4. 3x-galazka - White_Christma_MoleminaScrap_el (36)
5. potrojna ramka - White_Christma_MoleminaScrap_el (45)
6. galaz - White_Christma_MoleminaScrap_el (74)
7. podluzna ramka - White_Christma_MoleminaScrap_el (157)-podluzna ramka
8. tlo - White_Christmas_MoleminaScrap_pp (5)
9. kokardka - White_Christma_MoleminaScrap_el (107)
10. wa5_agnieszkag
11-14. 4x - zdjecie




Dziekuje Wszystkim za głosy na mnie :)
XOXO
Iwona

4 komentarze:

  1. Gratuluję wygranej:) Śliczna praca.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję ;) Ja bardzo dawno digi nie robiłam aż nabrałam ochoty ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Iwonko gratuluję i podziwiam Cię ,że umiesz pogodzić naukę obowiązki i pięknie tworzyć .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe słowa które tu zostawiasz:)