wtorek, 26 lutego 2013

Zaległe karteczki...

Te ostatnie parę dni mam wrażenie że umknęły mi między palcami tak,że nawet niezdążyłam odpocząć.W najbliższą sobotę mam zaliczenie z anatomii i niestety niemam tyle czasu na twórczość.W chwilach odpoczynku od nauki siedze jednak i kleje,w koncu sama nauka to nie wszystko.A najgorsze jest to ze drukarka przstała się słuchać...kupilam dzis tusze kolorowe i dalej nie dziala,jutro kupie czarne-jak to nie pomoze to niewiem co zrobie...I smutaśno mi bo mam parę świetnych rzeczy do druku a tu lipa....
Oprócz smutnych momentów miałam dziś jeden baaardzo radosny! Spotkałam kochani ...Panią wiosnę...Nie uwierzycie ale mimo ostrych opadów śniegu w ostatnim czasie ,po którym zostały nieznaczne ślady ,widziałam dzisiaj bazie..pierwsze3 ,piękne bazie...I nawet niewiecie jaka mnie radość ogarnęła...Nareszcie małymi kroczkami nadchodzi wiosna!!!!

Pokażę Wam kilka prac które które stworzyłam na wyzwanie SP

karteczka PPP, CZYLI 3xP
pozioma kartka prostokątna
przedarty element
przynajmniej jeden potargany kwiatek



karteczka sentymentalna



Karteczka bajkowa


XOXO
Iwona

2 komentarze:

Dziękuję za wszystkie miłe słowa które tu zostawiasz:)