niedziela, 17 lutego 2013

Miau...miau...miauuuuu….czyli dzień kota:)

Światowy Dzień Kota , czyli święto prawdziwych kociarzy, przypada w tym roku na dzisiejszą niedzielę.Niemogłam się oprzeć i w związku z tym stworzyłam kocią pracę w kolorkach Maryszy-zaproponowanymi na Art Piaskownicy.Mój kociak powstał z masy papierowej.trochę maznęlam go brązowym pisakiem i dodałam stempelek digi mojego autorstwa
Zgłaszam moją pracę na kocie wyzwanie Bloga Kreatywnego,Namaste i kolorystyczne Art Piaskownicy



XOXO
Iwona

4 komentarze:

  1. świetny pomysł na kociaka!!:) dziękujemy za udział w wyzwaniu blogu Namaste:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomyslowo poradzilas sobie z tematem. Oba kociaki kapitalne.

    OdpowiedzUsuń
  3. bombowy pomysł na kotka ;)
    dziękuję za udział w wyzwaniu Świata Pasji :)
    vernon

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe słowa które tu zostawiasz:)