piątek, 8 lutego 2013

Wiosenny shadowbox....

Miałam przyjśc do Was dopiero po niedzieli.Jednak nie mogłam się powstrzymać.Za oknem szaro i buro a shadowbox który zrobiłam jest tak wiosenny i energetyczny, że musiałam się z Wami tą energią podzielić.
Zalterowałam pudeleczko po ramce,doskonale się na shadowboxa nadawało.Dołożyłam zwykłych papierków,pochlapałam farbą.Na koniec żabki znalezione na nie zastąpionym Pintereście i kwiatki własnoręcznie zrobione... i tadaaam...oto on :D

Mój żabi shadowbox
Zgłaszam go na wyzwanie Wyzwanie #57-Scrapki -Wyzwaniowo


Spotkamyy się po weekendzie,oby był dla Was optymistyczny i radosny:)
XOXO
Iwona

15 komentarzy:

  1. o bosz Iwonko ... fantastyczny ... to ja nawet nie zabieram się za swój :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny i rzeczywiście bardzo energetyczny:) Kwintesencja zieloności:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezwykle energetyczny :) Aż się chce, jak się na niego patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No piękny i faktycznie energią od niego bije:)

    OdpowiedzUsuń
  5. przecudny, a jaki prawdziwy ; >

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziekuje za wszystkie komentarze-aż się skrzydeł dostaje i pracować chce nad czymś nowym:)

    OdpowiedzUsuń
  7. aaaaaaaaaaa!!! fantastyczne!!! mega pozytywne :) od razu buźka mi się cieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż kipi od wiosennej energii i wywołuje uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki byl jego zamiar,by dac Wam dawkę uśmiechu i energii:)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie miłe słowa które tu zostawiasz:)