czwartek, 28 lutego 2013

Duży post...

Witajcie wieczorkiem kochnani:) Od razu na dzien dobry uprzedzam ze to post dla wytrwalych.Trochę nad produktywna sie zrobilam i kilka prac zalegało mi na komputerze..

Zacznę od wyzwania na DM,gdzie liftujemy cudowną karteczkę Karmelka



Moja interpretacja




Kolejne zaproszenie n-na świetny LIFT PROJECT 2013 u MAMAJUDo

Liftujemy karteczkę Klaudia vel. kszp



Moja kolorowa interpretacja



Każda z nas chciałaby mieć cudowną wizytówkę.Zapraszam na wyzwanie z małą formą do Kwiatu Dolnośląskiego

to moja art wizytówka



I ostatnia praca-w popstaci małej formy ATC,na sportowe wyzwanie craft-szafy


i przechlapane wyzwanie Kreatywnego pola



Dziekuje tym co dotrwali :*

życzę spokojnej nocki
XOXO
Iwona

8 komentarzy:

  1. Świetne prace, takie optymistycne, a lift mojej kartki w smacznych kolorach! Miło mi, że wzięłaś udział w tej zabawie na Diabelskim Młynie! BUUUziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. jedna praca ładniejsza od drugiej!

    OdpowiedzUsuń
  3. super
    bardzo udany lift:)
    dziekuję za udział w wyzwaniu
    pozdr Teo

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne optymistyczne prace :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Kreatywnego Pola i pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow ile karteczek, szelejesz Iwonko
    lifty super,
    dziekuje za zabawe w DM :*|

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie prace cudne, ale ateciak wymiata :-) Rewelacyjny :-) Ja nie wiem jak Ty na takiej małej przestrzeni umieściłaś tyle treści :-)
    Dziękuje za udział w naszym wyzwaniu.
    wiosanka DT Craft-Szafa

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoja wizytówka ma świetny kolor :) dzięki za udział w wyzwaniu KD :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prace :) Lift bardzo udany :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu DM :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe słowa które tu zostawiasz:)