wtorek, 19 lutego 2013

Bawię się w liftowanie...czIII

Nowy dzień,nowy lift u ,nowy żółty kolor w wyzwaniu Cyklicznym" KOLORY TĘCZY "Kącika Scrapmaniaka i nowy blog na którym kochane dziewczyny postanowiły nam pomóc,trzymając w jednym miejscu wszystkie wyzwania które się toczą.Zajrzyjcie TUTAJ------ Craft Zabawy

Moja praca z dominującym kolorem żółtym to lift pracy Oli (Ikemo) z zabawy z KI



Wytyczne żółtego wyzwania "Kącika Scrapmaniaka

1. kolor ŻÓŁTY-dominujący
2. PRZEDMIOT ... opakowanie po herbacie-u mnie wycięte części opakowania
3. element SCRaPowy ... kwiatki/kwiaty/kwiatuszki
4. INNY ... dowolna tkanina/materiał-u mnie żółty filc

A Wam życzę dużo słońca i wiosennej atmosfery w sercu mimo zimowej aury;)
XOXO
Iwona

12 komentarzy:

  1. podwójnie piękna ... bo i lift udany ..... i dzieki kolorystyce jest taka mega pozytywna ...

    OdpowiedzUsuń
  2. очень красиво!!! ярко!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Daje kopa ;) ma w sobie tyle energii, że trudno wzrok oderwać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo słoneczna i ładna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Po prostu świetna praca! A tak ta żółć jest niesamowita jak letnie słoneczko! Bardzo mi się ta praca podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, przywołujesz letnie klimaty:)Bardzo mi się podoba.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorystyka i przeslanie, swietne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak tu cieplutko.. mmm. Świetna interpretacja, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. im więcej sie na nią patrzę tym bardziej mi przypomina ludowe klimaty...hehehe....to chyba przez ten kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  10. słonko zaświeciło! :D świetna karteczka!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe słowa które tu zostawiasz:)