piątek, 22 czerwca 2012

Wizytówka artystyczna i wpis ...

Scraphinia dała mi małego klina-a mianowicie w swoim albumiku poprosila o wizytówkę artystyczną.Szczerze to takiej niemiałam...Do dzisiaj:D
I należa się Scraphini wielkie podziekowania za zmobilizowanie mnie do zrobienia sobie swojej wizytowki:D.Namalowane,zeskanowane i przygotowane na w razie gdyby..:D

W sumie nic nowego niewynalazlam-jakis czas temu robilam wpis journalowy na SP gdzie zrobiłam swój autoportret.Przyznam że jest to jedna z tych rzeczy z których jestem zadowolona.Dlatego moja artystyczna wizytówka wygląda tak


I jak sie Wam podoba?


I wpis do albumiku Scraphini








I to by było tyle na dzisiaj :)
XOXO
Iwona

4 komentarze:

  1. Oj śliczne... Już sie nie mogę doczekać, kiedy to do mnie wróci i obejrzę na żywo... Dzięki;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj ! Artystyczna wizytówka bardzo oryginalna i naprawdę artystyczna :) Ponieważ jestem Tu po raz pierwszy, pooglądałam również Twoje wpisy do albumów i inne piękne wytworki. Wpisy urocze :)Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny! i Twój autoportret baardzo mi się podoba. Dziś zasiadam do Twojego Art Journala

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe słowa które tu zostawiasz:)