czwartek, 14 czerwca 2012

Parę zaległych prac...

Witajcie kochani tę póżną wieczorową porą:) Przez ostatni czas próbuje dojść z wszystkim do ładu...Porządkuje to co robię i powoli widzę efekty:) Mam jednak parę zaległych prac które chciałabym Wam pokazać :) Być może już widzieliście ...ale co tam :) wklejam do siebie by mieć porządeczek:)

Na początek MOO które stworzyłam dla Silesian Craft.Wraz z dziewczynami z DT zostałyśmy zaproszone na stworzenie malej formy - MOO przez Kwiat Dolnośląski :)




i ateciaki powstałe na wyzwania Scrapujących Polek :)

ATC Kurtyna




ATC Stemplomania


Mam jeszcze do pokazania dwa wędrasie...Jeden który powstał na zabawę Silesian Craft i drugi z Angel :) Ale to pokażę Wam już jutro...I jeszcze COŚ...Zajrzyjcie więc do mnie jutro :)

I dziekuję Wam że do mnie zaglądacie :D oraz za wszystkie komentarze które dodają mi sił do dalszej pracy :)

XOXO
Iwona

1 komentarz:

  1. Wow, niezywkłe ATC, jak zwykle u Ciebie! Masz niesamowita wyobraźnię

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe słowa które tu zostawiasz:)