piątek, 15 czerwca 2012

Wędraś z edycji Angel...z małym opóżnieniem..

Poleciał już do Angel mój skromniutki wędraś.I czeka na cudowne wpisy tej oto ekipy :)
Boei
Pasji Kati
Novinki
Caro78-Pysi
dudqi
scrapirinhy
Angel
Karmeleiro
Niemogę się już doczekać na te wszystkie stronki które będę mogła pomacać i cieszyć nimi oko :)
A to moj wedras-stworzony z starej ksiazki , obklejony tasma malarska i na koniec powyklejany w srodku papierkami(To mała podpowiedż,jakbyście chcieli spróbować mojego sposobu :))









XOXO
Iwona

4 komentarze:

  1. ooch, już nie mogę się doczekać kiedy go pomacam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nooo mnie tez ciekawość zżera :) bo cudnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja już go obmacałam! jest cudowny!
    dzisiaj zabieram się za wpis:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe słowa które tu zostawiasz:)