niedziela, 10 czerwca 2012

Ślub w złocie...

Witajcie wieczorkiem :) Trochę już póżna pora ale niestety ostatnimi czasy , właśnie o takiej póżnej porze , mam trochę czasu dla siebie:)Pogoda nienajgorsza więc korzystam z dworu ile wlezie.Ostatnie dwa dni miałam trochę pod górkę przez wirusa Basi :( Zalapala jakies paskudztwo i miałam urwanie głowy.Dobrze że już jest lepiej:)
Przy okazji chciałam Wam pokazać ślubną karteczkę z pudełeczkiem w żółtym i złotym blasku.Pierwsza taka inna - po białych którą zrobiłam :)







Mam nadzieję że młodej parze przypadnie do gustu :)

XOXO
Iwona

9 komentarzy:

  1. jest śliczna i na pewno Młodym się spodoba....

    OdpowiedzUsuń
  2. Są świetne,i zdróweczka dla Basi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo słoneczna - uwielbiam słoneczniki - cudeńko

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuję bardzo za miłe słowa. Twoje karteczki sa cudne, daleko mi do takich ale moze kiedyś dojdę do takiej wprawy.Pozdrawiam Cie serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna Ci wyszła, taka inna niż tradycyjne ślubne :) Zdrowiej Basia!

    OdpowiedzUsuń
  6. dziekuje kochane za wszystkie miłe komentarze:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Musze przyznac, ze robisz przepiekne rzeczy!Jestem pod wrazeniem!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapewne się spodoba , bo rzeczywiście jest piękna. Uwielbiam słoneczniki a Twoje są naprawdę wspaniałe. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe słowa które tu zostawiasz:)