środa, 20 czerwca 2012

Wędraś z edycji silesian craft..

Witajcie kochani ;) dziś wcześnie rano bo akurat mam teraz czas dla siebie.Dzieci śpią a ja popijam kawkę;)Pogoda piękna i praktycznie w domu nieprzesiaduję;)
No i jeszcze żyję wakacjami-planuję z dziećmi wyjazd pod namioty.Chcę by zasmakowały tego co ja uwielbiam najbardziej;D Wstawania rano gdy słońce obudzi i szaleństwa przez cały dzień w wodzie;D
Wy gdzie wyjeżdżacie?

Patrzyłam wczoraj na foldery w komputerze i w końcu mogę stwierdzić że zaległości nadrobione.Pokażę Wam dziś mojego wędrasia z edycji Silesian Craft i mój wpis do albumu Francesci;) Album w całości zrobiony przezemnie-bez użycia bazy albumowej





















i mój wpis do albumu Francesci






Życzę Wam udanego i słonecznego dnia ;)
XOXO
Iwona

2 komentarze:

  1. Kolejny świetny wędraś i świetny wpis. Ja też już wpisałam się do Ciebie i posłałam dzisiaj wędrasia do Karmelka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo super!!!! Juz sie nie moge doczekac by go zobaczyc:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe słowa które tu zostawiasz:)