środa, 4 kwietnia 2012

Codzienność...

Czy zdarzyło się Wam że zostaliście postrzegani jakby byliście kimś innym niż jesteście? Czemu ludzie tak często udają że są kimś kim tak faktycznie niesą.Obłudna codzienność ludzka -dwie twarze.
Ta myśl niestety nawinęła się mi gdy robiłam podejście do tematu art journalowego na SP- codzienność.Niestety -dlatego że miałam przykre doświadczenia właśnie z takimi ludżmi.Tych dwóch twarzy nierozumiem i chyba nigdy niezrozumiem.Szkoda że nie wszyscy grają w otwarte karty:/ Przecież dobrze jest być sobą.Więc po co podwójna osobowość?
Może ktoś z Was mi to potrafi wytłumaczyć? Jakoś tak senownie? Bo ja mimo iż długo nad tym rozmyślałam niedoszłam do sedna :/


XOXO
Iwona

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie miłe słowa które tu zostawiasz:)