niedziela, 15 kwietnia 2012

15 dni WYZWANIE FOTOGRAFICZNE - Dzień 15 -NIEDZIELNY PORANEK

Witajcie kochani w te niedzielne popoludnie:)
Przychodzę z ostatnią fotką na wyzwanie fotograficzne.Cieszę się ,że się zmobilizowałam i wzięłam udział w tym twórczym wyzwaniu.Przyznam że było bardzo inspirujące i przy okazji, powstało jeszcze wiele innych fajnych zdjęć, które będę Wam stopniowo pokazywać:)
Mój niedzielny poranek wygląda tak, że obdarowujemy się masą buziaczków.Dzieciaki uwielbiają się przytulać i wykorzystują każdą sposobność by jakiegoś buziaka ukraść

To jedna z naszych porannych całuśnych momentów :D


Dzikuję Uli za cudowną zabawę a Wam życzę rodzinnego ,pełnego miłości niedzielnego popoludnia

XOXO
Iwona

5 komentarzy:

  1. no po takim poranku reszta dnia musi być udana ! super fotka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cały czas śledziłam Twoje fotografie wyzwaniowe i jestem pełna podziwu... super zdjęcia i ujęcia...

    OdpowiedzUsuń
  3. cudny niedzielny początek dnia! dziękuję Ci gorąco za udział! już myślę o jakimś następnym wyzwaniu, ale dam teraz wam wypocząć. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Inka wierz mi ze reszta dnia jest równie cudowna:D
    Koraliki Beaty dziekuje:*
    Basiu dziekuję za miłe słowa:*
    Ula cała przyjemność po mojej stronie :D już czekam na następną zabawę:* Dziekuje:*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe słowa które tu zostawiasz:)