środa, 7 grudnia 2011

Z Mikołajem...

Wczoraj Mikołaj przyleciał do moich dzieci.Miałam przy tym niezłą frajdę.Najpierw całe przedstawienie zrobiła grupa mojego synka w przedszkolu.Zaraz po przedstawieniu, pojechałam do Jankowic Rybnickich gdzie jest Figloraj "Kinder Fun".Bardzo fajne przyjazne dzieciom miejsce.Polecam mieszkającym w pobliżu.Mikołaj przyszedł z prawdziwą rózga dwoma worami prezentów i aniołkami do pomocy.Szkoda że niejestem dzieckiem tyle prezentów:D....
Ważne że dzieci zadowolone :D

A ja by podtrzymać nastrój Mikołajek stworzyłam Mikołajkową kartkę.Niech Wam Mikołaj przygra kołysankę do snu :)

Photobucket


Papiery TSC,śnieg z ScrapComu


A Wam życzę spokojnej nocki :)
Pozdrawiam
Iwona

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie miłe słowa które tu zostawiasz:)