środa, 28 grudnia 2011

ŚWIĄTECZNY WIANEK

Właściwie to przedświąteczny,bo zrobiłam go przed świętami na wyzwanie AA/MM#12 Scrapujących Polek.Ale jakoś przez te ostatnie wydarzenia w moim życiu ,zwyczajnie gdzieś po drodze zapodziały się mi fotki.Dlatego nadrabiam zaległość i wklejam dzisiaj

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Wianek skręciłam z gazety.Pomalowałam ja biała akwarelą.i warstwowo dodawalam najpierw gałazki choinki a potem dodatki.na koniec pomalowałam sztucznym śniegiem i obrokaciłam srebrnym brokatem.A że wolę ozdoby na stole lub półeczkach wianek znalazł zastosowanie jako stroiko świecznik :)

To już chyba było by n tyle jeśli chodzi o dzisiejszy dzień...życzę spokojnej nocki kochani :*
Pozdrawiam
Iwona

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie miłe słowa które tu zostawiasz:)