poniedziałek, 12 grudnia 2011

Grudniownik

Myślałam że nie zdążę skończyć tej pracy.
Okładka wymaga jeszcze napisu i odpowiedniego sznurka.Całość zrobiłam na bazie kopert .Okładka zrobiona z starej książeczki od dzieci.Użyłam cudnych papierów TSC które dostałam od przyjaciółki . Zgłaszam mój grudniownik na wyzwanie Scrapki wyzwaniowo
Ostrzegam duuużo zdjęć :D
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket


Mam nadzieję że dotrwaliście do końca :D
Pozdrawiam serdecznie...
Iwona

6 komentarzy:

  1. Świetny! cały jest taki spójny, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowny! delikatny i bardzo urokliwy! wspaniale ozdobiłaś stronice!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięnie wykorzystałaś karolowe papiery !

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie ozdobione strony! Dobrze, że zdążyłaś - praca jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  5. cudnie wykorzystałaś założenie od kopert...piękny!!!:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem co to jest grudniownik, ale Twoja praca od razu skojarzyła mi się z kalendarzem adwentowym. Jest cudowny! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe słowa które tu zostawiasz:)