czwartek, 4 sierpnia 2011

Pudełeczko dla gości weselnych...

Witam wieczorkiem.Czwarte zadanie na craft4youpl niedawało mi spokoju.By została praca zaliczona w każdym wyzwaniu trzeba się wykazać czymś innym.Nie mogą to być np same kartki.A że kartkę w złocie już zrobiłam od czterech dni główkowałam co by zrobić na to ślubne fioletowe wyzwanie.I znalazłam.Popularne są ostatnio na ślubach migdałowe podziękowania dla gości.Zrobiłam więc maleńkie pudełeczko w fioletowych kolorkach specjalnie na migdałek dla gościa.Wielkość taka że akurat się zmieści.Różyczki fioletowe zrobiłam sama ,całość zrobiłam z cudnego papieru I love scrap ,dodałam kropelki akrylowe po bokach i fioletowy brokat w kleju i wyszła mi tak moja pracka

Photobucket

Photobucket

I jak się Wam podoba?

Dziękuję za wszystkie miłe memu sercu komentarze,zmykam teraz do łóżeczka bo coś oczęta się za bardzo ciasne robią :)
Spokojnej nocki kochani :)

2 komentarze:

  1. Świetne,a różyczki cudownie wyglądają i ten kolorek mrrrrryyyyyyy

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne te różyczki! A pomysł świetny!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe słowa które tu zostawiasz:)