czwartek, 18 sierpnia 2011

ATC#77 mezczyzna idealny

Jaki jest Wasz mężczyzna idealny? Bo mój już śpi ;D
To bardzo fajne zadanie na temat mężczyzny idealnego pojawiło sieę w tym tygodniu na SP w temacie ateciaka,a że jest to to co misie lubią najbardziej ....pomyślałam co tak najbardziej podoba się mi u faceta...i doszłam do wniosku że mezczyzna idealny to takie ciacho które moze byc wszędzie a woli byc przy mnie :D

Photobucket

ateciak troche smieciowy bo uzylam tektury pozostalej po pudelku,ostemplowalam je troche,dodalam koleczek z dziurkacza,resztki jakies tam etykiety,ciacho również zrecyklingowane -moja mała kuzyneczka zbiera dla mnie tak zwane śmieci to właśnie jeden z nich:),szydelkowy kwiatek by Ajec,tekturkowy slimakowy zrobiony przezemnie:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie miłe słowa które tu zostawiasz:)