poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Kobiety lubią brąz...

Coś jest w brązie że my kobiety go lubimy....i w końcu moje candy również ma czekoladowe kolorki:) Jeszcze tylko parę dni pozostało by się zapisać:) Bardzo się cieszę takim zainteresowaniem moich cukierasów:)
A dziś kolejna brązowa praca tag który powstał na wyzwanie książeczki tagowej Craftartwork


Użyłam na tło brązowego materiału,stempelek z netu-hats1.0,kwiatka gnieciucha zrobiłam sama i również sama zrobiłam liście wycinając nożykiem tapicerskim,oczko z pasmanteri,guziczek,male kwiatki z chińczyka i sznurek

4 komentarze:

  1. Oj lubię brąz bardzo :)

    Zapraszam również na moje cukieraski, może coś przypadnie Ci do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny tag,ślicznie ozdobiony !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pomysłowy tag, kwiat piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj bardzo lubią ;)
    Piękny tag !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe słowa które tu zostawiasz:)