sobota, 13 sierpnia 2011

Czerwony tag...i chwalę się

Otatnio wygrałam cudowny komplet stempelków na BLOGU KREATYWNYM.Przyszedł do mnie w ubiegły czwartek.Siedziałam zapatrzona w nie prawie przez godzinę...Oglądałam ,macałam i napatrzeć się niemogłam.Moje pierwsze nie digi stemple...Moja wygrana :)
Zdjecie zapożyczyłam z BLOGU KREATYWNEGO.Mam nadzieję że się Vernon na mnie nie pogniewa :)



A na blogu Craftartwork ruszył kolejny kolor kolor naszej ksiazeczki tagowej.Tym razem czerwony
Na swoim zwykłym czerwonym papierze użyłam stempelków które dostałam od BLOGU KREATYWNEGO.Przypomniałam sobie też o quilingu,powycinalam paseczki i skreciłam kwiatka.Dołożyłam kawałek siatki czerwonej z koszyczka brzoskwiń,z resztek filcu zrobiłam kwiatka z ćwiekiem,dorobiłam jeszcze czerwoną różyczkę ,całość obrokaciłam,dołożyłam kawałek materiału na oczko po dziurkaczu,kawałek serwetki by trochę złagodzić czerwień i posklejałam.A to efekt mojej pracy

Photobuckets

3 komentarze:

  1. Piękny tag,strasznie mi się podoba jest cudowny !!! i Gratulacje wspaniałych stempelków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny tag !
    Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sie nie pogniewa :) raz jeszcze gratuluję!

    a tag jest przeuroczy :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe słowa które tu zostawiasz:)