wtorek, 16 sierpnia 2011

Motylkowo

Na SP ruszyło nowe karteczkowe wyzwanie .Tym razem karteczka z motylkiem.Dodatkowy wymóg obowiązkowo wstążeczka i napis.Zrobiłam więc urodzinowego stempelka,oprócz tego użyłam również mojego stempelka digi - motylek którego znajdziecie w Digi-Scrap.pl
Karteczkę zrobiłam w kształcie motylka.Wierzcie mi że niełatwo jest wyciąć ten kształt i tak do końca z niej zadowolona niejestem.ale cóż niezawsze wszystko wychodzi idealnie:)
Użyłam też resztki koronki,wstążkę przyczepiłam przy róży i guziczku.Przytuszowałam różowym cieniem do powiek,dodałam różowego brokatu i parę kropelek akrylowych i całość wyszła różowo ,nawet baaardzo różowo
dobra już więcej nieprzynudzam i pokazuję foteczki

Photobucket

Photobucket

Photobucket

I co o nim myślicie?
Mam nadzieję że dziewczynce która go dostanie przypadnie do gustu:)

1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie miłe słowa które tu zostawiasz:)