sobota, 6 kwietnia 2013

Wracam...

Witajcie kochani!
Trochę mnie nie było,powoli wracam do rytmu dnia codziennego.Ten czas który minął był dla mnie łaskawy.Obfitował w łaski Boże za co Panu jestem niezmiernie wdzięczna.Doświadczyłam cudownych chwil i w pełni,tak naprawdę w pełni przeżyłam święta Wielkanocne.
Na leniuchowanie niemiałam czasu,każda chwila została wypełniona-i przyniosła dobre owoce.
Najcudowniejsze jest to że jestem szczęśliwa i czuję się spełniona.I ta słodka niepewność-co w najbliższym czasie Bóg dla mnie zgotował-dodaje mi powera w czynieniu tego dobrego co mi serce dyktuje
Te prace powstały dla dwóch cudownych dziewczynek które w ubiegły czwartek zostały moimi chrześniaczkami.Jeśli macie ochote zobaczyć fotki z ceremonii chrzcielnej zapraszam na mój profil faceebokowy-------------- Faceebook - iwonakra3
A to prace które specjalnie z tej okazji powstały

zajawka foto-sesji chrzcielnej



i pozostałe prace





Życzę Wam kochani takiej radości i spokoju ducha jaki ja teraz odczuwam.Niech ten weekend będzie dla Was pelen radości w gronie rodzinnym
XOXO
Iwona

4 komentarze:

Dziękuję za wszystkie miłe słowa które tu zostawiasz:)