sobota, 28 lipca 2012

Ostatnio....

No właśnie ostatnio u mnie trochę się porobiło i to nieza dobrze,próbuję to ogarnąć ale jakoś mi to za dobrze nieidzie.Widać w niektórych sprawach potrzebuję więcej czasu-w tej prywatnej dalej wacham się jaką decyzję podjąć.Niestety:( Dziekuję jeszcze raz za wszystkie komentarze które podniosly mnie na duchu i pomogły otrząsnąć się z pierwszego szoku.
Żeby niedać się złemu ,rzuciłam się w wir pracy i imprez.Ten tydzień miałam wyjątkowo w nie obfity.Choć przyznam że sama z trójką dzieci -bałam się że niedam rady,a dałam radę i bawiłam się doskonale-na złość naburmuszonemu samcowi którego położyło na łopatki.Niech nie myśli że jestem uzależniona od niego-co to to nie:)Dziś zaliczyłam ostatnią imprezę :D Za mną roczek,dwudniowe wesele i zlot rodzinny -było aż 200 ludzi-na 560 osób z rodziny to sporo.
A ostatnio powstało parę rzeczy,w tym pokonałam giganta-60 stronicowy album który wkrótce Wam pokażę.Narazie dzięki niemu mam dość klejenia i muszę kilka dni odpocząć.Na drugi raz wiem że tydzień to stanowczo za krótko na taki projekt.Dziś postanowiłam uraczyć Was dziecięco -a czym? Zobaczcie sami

Karteluszka
Stempelek Joligg-cudny polecam


Opaski


Wam życzę cudownej niedzieli:)
A ja z głową do góry staram się niepoddać i dążę do okiełznania ciemnych chmur nad moim domem...
XOXO
Iwona

6 komentarzy:

  1. O rany, po tym wstępie widzę, że jesteś silną babką i dasz sobie radę! A co, niech sobie "samiec" nie myśli.
    Pozdrawiam gorąco.
    aha, świetne prace!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo [podoba mi sie taka kolorystka kartki i ta delikatnie wchodząca gdzieniegdzie zielen

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna delikatna karteluszka - piękne opaski - pozdrawiam i trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. karteczka jest urocza, opaski cudne a Ty tak trzymaj! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe słowa które tu zostawiasz:)