wtorek, 3 lipca 2012

Czapusie...

Witajcie wieczorkiem :) Przez ostatnie kilka dni leniuchowałam pod namiotami z rodzinką :) Przyznam że ten wyjazd dobrze mi zrobił.A radość z pokazania dzieciom tej formy wypoczynku jest dla mnie bezcenna :)
Przed wyjazdem udało się mi skończyć recyklingowe czapusie.Recyklingowe-bo powstały z starych przeznaczonych do wyrzucenia koszulek.Wzięło mnie na nie gdyż czeka mnie sesja z trzema ślicznymi noworodkami:) A w trakcie tworzenia są jeszcze opaski z różnokolorowymi kwiatuszkami:)



Przy okazji przypominam o moim CANDY :) Mam nadzieję że znajdą się chętni:)

Pozdrawiam słonecznie...
Iwona

3 komentarze:

  1. Wszechstronnie uzdolniona! Dopiero co podziwiałam kartki, a tu nowa niespodzianka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bella Art dziekuje:)
    Magdalenka zawstydzasz mnie:) daleko mi do wszechstronnego uzdolnienia:)ale bardzo dziekuje -to mile :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe słowa które tu zostawiasz:)