poniedziałek, 3 października 2011

ATC#1 -- BAŚŃ/BAJKA

Przez ostatni tydzień złapałam niezłego lenia.Realkowe prace poszły częściowo na bok i nabrałam powietrza przy digiscrapkach,no i fotkach:)
Jednak znowu pokusa okazała się silniejsza i zmajstrowałam na pierwsze wyzwanie SP ateciaka.Mój ateciak to bajka lapońska.Jestem zauroczona krajami skandynawskimi i moim ogromnym marzeniem jest pojechać do Suomi i zobaczyć zorze polarną.Czytałam kiedyś książkę o lapońskich bajkach Syn latającej czarownicy i pomyślałam że mój ateciak będzie przedstawiał jedną z bajek zawartych w tej książce.Namalowałam zorzę polarną którą uwielbiam pastelami,do niej dociełam namalowanego wześniej podziemnego.Jeśli macie ochotę poczytać to zapraszam na stronkę TUTAJ

i moje ATC
Photobucket

Photobucket
Użyłam : czarnego papieru,pasteli,brokatu zielonego i srebrnego


Pozdrawiam serdecznie:D

1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie miłe słowa które tu zostawiasz:)