sobota, 9 marca 2013

Wiosna ,wiosna ach to ty....

Jak większość z Was wyczekuje wiosny,patrzę wkoło szukając jej objawów.Dostałam ostatnio wspaniałą paczuszkę od handmadebymama.Jest to niesamowita osoba,tworzy przepiękne lalki ,ja osobiście podziwiaj całym serduchem.A dzisiaj poznamy się osobiście.Już się doczekać niemogę tego spotkania:)

Zresztą zobaczcie sami jakie cudeńka tworzy


Więcej znajdziecie u Niej na blogu -------HANDMADEBYMAMA


Tu na fotce moja przeszczęśliwa córeczka z laleczką i opaską od handmadebymama




A ja pokusiłam się zliftować opaskę Agnieszki.Jest to wspaniały prezent na urodziny dla dziewczynki.Moja opaska od razu powędrowała do nowej właścicielki



Zgłaszam moją pracę na wyzwanie






Pozdrawiam wiosennie:)
XOXO
Iwona

10 komentarzy:

  1. Raju, cudna lalka, muszę koniecznie zajrzeć na blog! A opaska jest czadowa, aż sama zapragnęłam taką, piękne energetyczne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie Ci wyszła opaska :) Kolory cudowne :) Dziękuję i buziaki ślę :) Do zobaczenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesłodka lala i śliczna opaska:)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudną paczuszkę dostałaś,Twój lifcik opaski również genialny jak oryginał a relację spotkaniową czekamy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekna opaseczka a z lalki moja coreczka na pewno byla by zadowolona, bo piekna jest!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna opaska sama bym sobie taka na glowe zalózyla:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna opaska. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wygranej w wyzwaniu :) http://www.kwiatdolnoslaski.pl/2013/04/wyniki-zotego-wyzwania.html i zapraszam po banerek z wyróżnieniem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe słowa które tu zostawiasz:)