wtorek, 15 stycznia 2013

Dla babci...

Już niedługo dzień babci.Ja niestety już babć niemam:( .Babcie i dziadkowie pięknie uczą pewnych wartości,a w kontaktach z wnukami przekazują całe pokłady wiedzy i miłości.Bardzo ważne to życie wielopokoleniowe gdyż odpowiednio kształtuje psychikę nie tylko moich dzieci.Cieszę się że moja ferajna ma babcię na miejscu.I mimo iż sama musiałam się z teściową doszlifować,nieżałuję ani chwili którą spędzamy wszyscy razem.No i dzieci czują się bezpiecznie w tej naszej wielopokoleniowej przystani:)



Pomyśleliście już o babciach? Broszka może być doskonałym prezentem dla eleganckiej babci:)Może moja Was zainspiruje i stworzycie swoim latoroślom coś niepowtarzalnego:)


Zapraszam Was na blog Silesian Craft gdzie trwa wyzwanie z okazji dnia babci i dziadka. A także zapraszam na bloga Scrap Ścinki gdzie wraz z ComoLaLuz przygotowałyśmy specjalną stempelkową niespodziankę:)


XOXO
Iwona

4 komentarze:

  1. Mi została już tylko 1 Babcia. Jest moim, zresztą całej mojej rodziny wielkim skarbem. Nasza Kochana Babunia :)
    Zrobiłaś piękną broszkę, kolory idealne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe słowa które tu zostawiasz:)