wtorek, 18 września 2012

Marzycielska Poczta...

Czy wiecie co to takiego Marzycielska poczta?
Szczerze to ja niewiedziałam.Dopiero jak doświadczała ciężkiej choroby synka nasza forumowa koleżanka Olka dowiedziałam się że coś takiego istnieje.
Na czym polega działalność Marzycielskiej poczty ?
Przede wszystkim polega to na pisaniu listów i wysyłaniu kartek,które dodają dzieciakom siły do walki z chorobą a ich rodzicom dodaje otuchy.
Do tego by pomóc wystarczy tylko napisać list,podzielić się adresem z innymi i zorganizować wiekszą grupkę-która również do takiego dziecka list wyśle.
Niewiele prawda?
Właśnie tak niewiele trzeba by pomóc innym i sprawić by na twarzy tych kochanych dzieciaczków pojawił się uśmiech:-)

--------------Marzycielska Poczta-------


Na Scrapujacych Polkach zadano digiscrapowe pytanie co jest najważniejsze w życiu.Dla mnie najważniejsze jest dzielić się z innymi i dawać siebie nie oczekując nic w zamian.Mam nadzieję że dla Was również:-)

honeydesigns_imeowwyou
fotki dzieci z marzycielskiej poczty
Wa -moje



XOXO
Iwona

2 komentarze:

  1. Rowniez nie wiedzialam o takiej Poczcie. Madrej i bardzo potrzebnej. Zapisalam sobie i rozesle dalej, za pozwoleniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście że możesz rozesłać:)taki był cel tego posta-by jak najwięcej ludzi się o Marzycielskiej Poczcie dowiedziało:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe słowa które tu zostawiasz:)