niedziela, 20 marca 2011

Kartka dla Księdza na 33 lata Posługi Kapłańskiej-typu Tri Schuter card

To była chyba najtrudniejsza kartka na zamówienie której sie podjełam...W życiu bym nie pomyślała że zrobienie kartki dla Księdza może sprawić taką trudnośc...Utrudnieniem były wytyczne...Dwa zdjęcia wkomponowane w całość kartki i zaznaczenie rocznicy ...
Myślę jednak że ogólnie wyszła nieżle...A najważniejsze że podobała się zamawiającym...















Nie obyło sie bez pudełeczka, które Wyścieliłam w koronki...





credits
Papier wizytowkowy
rozyczki z kwiaciarni
perelki,brokat
stempelek zrobilam sama
zdjecia R.Klimek
koronka z pasmanteri
wstazka od Ajec
gaza

2 komentarze:

  1. Ja już od dawna gapiłam się na tą kartkę i za każdym razem jak na nią patrzę to jestem w szoku :0

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe słowa które tu zostawiasz:)