czwartek, 3 lutego 2011

Zaproszenia na ślubną zabawę

Moja siostra wychodzi za mąż :).....Cudownie widzieć jak życie bliskiej sercu osobie układa sie pomyślnie....Z tej okazji na prośbę siostry zrobiłam jej spory plik zaproszeń na zabawę weselną...
Dla tych co tej tradycji nieznają,objaśniam że młodzi tu na Śląsku by wspólnie cieszyć sie z znajomymi swoim szczęściem zapraszają wlaśnie na zabawę która jest w pierwszy dzień wesela od godz.16 do białego rana...
Goście Ci bawią się zpozostałymi weselnikami,ktorzy już od rana towarzyszą młodej parze w ich szczęściu...


A to zaproszenia które zrobiłam dla siostry
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Użyłam tu dodatku Strawberries który pochodzi z zestawu Touch My Heart a papier zakupiłam w naszym papierniczym

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie miłe słowa które tu zostawiasz:)