sobota, 18 grudnia 2010

Fotki

Wzięło mnie dziś na porządki na kompie,w trakcie robienia scrapów nazbierało mi sie spoooro zretuszowanych fotografii.
Wybrałam najciekawsze według mnie fotosy i chciałabym Wam je przedstawić

A więc zacznę od mojej najmłodszej latorośli-Basi która uwielbia obiektyw,zresztą tak samo jak jej siostra i brat :)

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

A teraz kolej na naszego kochanego rodzynka Pawełka,który ostatnio zaskakuje swoimi tekstami...Dzieciaki w przedszkolu stają się jednak bardziej rezolutne i naprawdę umią rodziców zaskoczyć a szczególnie ten mały łobuziak z bużką aniołka:)

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

No i trzecia moja gwiazda,która pokazała mi że dzieci to nie wychowanie według książki,przy niej musiałam całkowicie zdać się na instynkt macierzyński,ale było warto.Teraz jest cudowną rezolutną panną która już w maju przystąpi do pierwszej komuni świętej

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

I na koniec parę fotek które udało się zrobić samej sobie razem z dzieciakami

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Na dziś wystarczy ,bo bym Was zasypała fotkami :)
No i widzicie,to cała ja :D mamuśka ,uwielbiająca swoje dzieci i mająca chopla na punkcie fotografii i scrapów
Mam nadzieję że się Wam podobało

3 komentarze:

  1. Iwonko foteczki cudowne, czy można je wykorzystać do scrapków?:)
    Pozdrawiam i życzę spokojnej nocki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mozna je wykorzystac do scrapow :)prosze potem o duzy formt na meila :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Iwonko,zdjęcia piękne dzieci bardzo fotogeniczne. Sama mamusia wygląda na zdjęciach również pięknie.A Basieńka w wałkach jest przesłodka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe słowa które tu zostawiasz:)