niedziela, 21 października 2012

Kolorystycznie....

Weekend minął mi trochę za szybko.Choć przyznam że bardzo rodzinnie i ciepło:D Udało się mi też w końcu wczoraj skończyć pudełeczko dla kogoś specjalnego.Miało wyjść męsko-czy wyszło oceńcie prosze sami.A zainspirowałam się tym cudownym zdjęciem które jest na Diabelskim Młynie



Moją pracę zgłaszam na wyzwanie Diabelskiego Młyna








Tył


A w środku coś dla 40 latka




I dla Was przy tej okazji napisy-myślę że się przydadzą:)





XOXO
Iwona











5 komentarzy:

  1. Piękne pudełko i życzenia z humorem. Z wierzchu delikatne, koronkowe, a w środku - bardzo męskie !

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne :D
    ale środek rewelacyjny :D bardzo męski! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne pomysły! Jestem pod wrażeniem! Będę obserwować i często wpadać tutaj :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    http://modelinadoroslej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne pudełko :) Dziękuję serdecznie za udział w naszym wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale rewelacyjnie,podoba mi się opakowanie ale i ta zawartość tez całkiem całkiem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe słowa które tu zostawiasz:)