wtorek, 2 listopada 2010

Pantofelek Kopciuszka

Hihihi...Ki ja niewiem jak Ci się odwdzięczę :)
Kolejny raz, pokazałaś mi coś co mnie zaabsorbowało:).Wszystkim , którzy mnie teraz odwiedzają polecam odwiedzenie tej stronki
http://kigabet.blogspot.com/
Prowadzi ją niesamowita osoba, która inspiruje swoją osobą.
Świat realków wciąga niczym magnez,jest piękny, kolorowy i uczy cierpliwości ,co jest mi niezmiernie potrzebne.
Wpisalam sie na forum Polki scrapują, który gromadzi niesamowite ,pełne pomysłów osoby.
Ta praca jest właśnie na wyzwanie Polki scrapują :)

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Uzylam papieru o kolorze szarym zakupionym w tutejszym papierniczym sklepie,szarej z srebrnymi nitkami koronki,perelek z starego swetra,piórek z poduszki,zrobiłam kwiatka z fioletowej i lekko zielonej kokardki,uzylam fioletowego kleju w brokacie,kleju magic i fioletowych świecących trójkącków by zrobić fleczek od buta,a do srodka zamiast wkładki zrobiłam z starego woalu wyściółkę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie miłe słowa które tu zostawiasz:)