piątek, 15 października 2010

Świątecznie

Świąteczny puch,tak pomyślałam o tej kartce gdy zaczełam ją robić
Photobucket

Photobucket
papier I lovescrap

Ta karteczke zrobiłam wczoraj,chciałam zrobić kartkę świąteczną w innych kolorach

Photobucket

Photobucket
uzylam papieru ktory dostalam od KI,papieru zakupionego w sklepie,kwiatków i tego co jeszcze miałam w domu


A tu wzięło mnie na fiolet
Photobucket

Photobucket

Photobucket
WA GPG/wydrukowane
wstążka ,koronka,papier mojej roboty,jeden z papierniczego i brokat w kleju


Photobucket

Photobucket
lift pracy KI
http://jolagg.socjum.pl/galeria/foto/2779
papier od KI
i moj wlasny
listek pozostalosc po choince

ttrochę niebieskiego...

Photobucket
papier I lovescrap,filc i nalepki

i całkiem prostego...

Photobucket

Photobucket

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie miłe słowa które tu zostawiasz:)