piątek, 3 września 2010

Wyzwanie Real " Kwiaty ślimakowe" na forum DiRS

Zmierzylam sie z tym zadaniem :) z tego co miałam w domu zrobiłam dwie kartki,daleko im do kartek które robią dziewczyny scrapmenki ,ale one sa moje, zrobione przeze mnie i to mnie cieszy najbardziej.Uczę się gospodarowania tego co mam i mam nadzieję że z czasem się wyrobię :)
Image and video hosting by TinyPic
Niebieskie tło dostałam od Ki reszta zrobiona z papieru i niebiesko żółtej krypiny,kawałków materiału,koronki i perełki

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

wykorzystałam papier i bursztyny które dostalam od Ki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie miłe słowa które tu zostawiasz:)